Hi!

dålig uppdatdering somvanligt.
men detta blir inget långt inlägg för nyss när jag skrivigt ett riktigt långt bra inlägg..
tror ni då inte att bara för jag trycker på "bild" här ovanför att hela min text försvinner??????
usch nu är jag sur. blogg.se är riktigt kass!
hursomhelst. kollade statestiken på min blogg innan, blev inte så värst glad :/
men när jag snackade med finaelina så blev jag på blogg-humör igen så därför skriver jag detta inlägget :-)
kommer ju såklart inte bli ett lika bra inlägg som de förra men jag ska försöka..

Min dag; de har verkligen inte hänt någonting! sara skulle komma efter att hon varit i skolan och så.
men eftesom hon hade no money till att åka hit så skulle hon vänta tills hennes mamma skulle komma hem,
men eftersom hon inte kommer förrän 6-7 så sket sig allt så vi ska förhoppningsvis ses en anna dag i veckan (-:
men sen efter att lilla johanna sis ätit klart kommer hon hit och ska sova hos mig för att hjälpa mig fylla ut min "stora" säng som igentligen inte ä så stor ;-) haha!

men vi hörs kanske senare!

xoxo s
agge och jag, gammal bild från när de va varmt ute :-)<3

Kommentarer
Postat av: e

du är fin stepha<3

2008-08-18 @ 18:51:10
Postat av: aaaaaaaa

JAG ÄLSKAR DIG

2008-08-26 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0