hej läsare! :}


kom hem för ett tag sen och är trött, sliten och ont Överallt.
imorse gjorde jag och sofie ännu ett misstag, eller snarare 2. vi åkte mot bode västra och östra hamnen, men inte samtidigt. hursom! gjorde två svenska diagnoser idag med men slutade ändå halv 4. tog oss till stan och slog fenja en pling så henne gick vi och mötte :-) blev en friis & company väska och en max faktor masterpiecee max mascara. åt på bk och fick stora bålor på fötterna samt ont i hela kroppen och då menar jag hela!
ikväll får jag se om jag kan övertala mamma att låta mig göra något ikväll, lång story.
men hoppas på att de blir fest hos jens.

men vi hörs ikväll eller imorgon! s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0