Happy and stressed..

kom hem för ett tag sen, haha jag poch pappa satt och skrattade åt en radio kanal, RADIO SMF.
HAHAHA snackar om att dem som ringer dit pratar roligt x) men iaf (-: när jag kom hem till vår lilla lägenhet suprisesuprise ännu en syster och hennes pojkvän jimmy här! och äppelkaka :o gott&blandat :o hemgjorda pannbiffar,bunsås,potatis och lingon :o? lycko dag eller vad händer? :D
men kakan och godiset får vi ta lite senare för nu är jag proppmätt och måste börja packa inför snogeholm :-)
bara för de frågade mamma mig nyss (värsta förvånad) ska du inte äta äppelkakan ocd vaniljsås? - jaja sluta frästa mig tänker jag!

nej men nu måste jag börja packa är ju lite efter skulle gjort detta tidigare, menmen! och jag är jätte glad över att jag har fått fler och fler besökare :-) riktigt roligt att veta när många kollat ens blogg!
vi hörs senare!

ta hand om er! s

vill bara visa hur fint mitt hår är på denna bildern, de är nämligen så att jag klippte mig i torsdags och de blev kort :/
igentligen inte så kort enligt er kanske, men kortare än va jag färväntade mig att 2 centimeter sklle vara..
och bilden är tagen innan jag klippte mig

Kommentarer
Postat av: e

men baby, ska du till snogeholm? :o & ditt hår va ju dock inte kort :s

2008-08-24 @ 20:44:30
URL: http://elinapina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0