godmorning friday!

blev lite halft väckt vid kvart i 9 då mamma åkte hemifrån.
fick lite fakta om när jag ska hem, pengar och annat till malmöfestivalen :-)
hoppas på att de kommer bli riktigt kul - som förra året! blir dock inget sovplatsletade eller
ta hand om fulla vänner denna gången. kan bli skönt att slippa!
nej nu är jag riktigt nervös över gymnasiet! outfiten är redan i panikstadiet,
men ja tror jag sattsar på nått helt vanligt för att inte folk ska tro man vill visa att man är mervärd än er andra.
känns bara som ett dåligt intryck.
men måste sluta skriva nu eftersom en vän tjatar om att jag ska kolla nån bild på hennes kattunge :-)

xoxo vi hörs imrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0