fint väder

kom hem från sara för ett tag sen och vi har haft de riktigt kul, somvanligt :} det har även varit riktigt fint väder och de tackar vi för, sara och jag har nämligen legat ute i trädgården.. så skönt! men tyvärr så fick jag sitta på tågstationen i svedala själv och kukilura när jag skulle hem, men jag överlevde. skulle hälsat på nän när jag gick av tåget för hon var vid statoil, men bestämde mig för att skynda mig hem ist, självklart ringde jag och sa de.

nu sitter jag och kollar på  en prinsessans dagbok men vet inte vilket nummer de är (-: eller ja just nu missar jag ju en del eftersom jag bloggar höhö. ska också snart hoppa in i duschen för er som vill veta och kanske kolla bloggkoll innan de :} tack för en trevlig helg,och  jag hoppas ni läsare hade en bra helg ?

så hörs vi! S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0