.

halloja :-) fick de bli idag.
jag vet att min bloggadress är felstavat, haha! men jag fattar inte hur man ändrar det
och inte heller hur man tar bort sitt blogg konto så man kan göra ett nytt :-)
iaf så tackar jag dem bäst från oxie för gårdagen. riktigt kul!
men just nu/idag har jag verkligen ingenting för mig verkar det som,
alla har planer eller är bortresta.
nu börjas detta igen, fick nyss ett mess från syster, och gissa vad?
hon har snott min älskade dkny väska utan att fråga och tänker ta med sig den till norge,
gascccccccch nu är jag lack! hon var hemma nyss och hade antagligen inte mod att fråga.
men fyfan vad hon ska få för detta sen de kan jag lova,. :@
förlåt att detta inlägget inte blev så possitivt men de kunde inte hjälpas.
vi hös senare!

oxox stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0