a muffin

känner mig duktigt som uppdaterar :} låter som om jag tyckte de var nån jobbig skoluppgift men verkligen inte! älskar att blogga och uppdaterar alltid så fort jag kan. har ännu inte vågat ta mig ut i den lilla byn jag bor i för att köpa en upplaga av chic. visst de låter töntigt av mig? men ja, de är mitt beslut att inte gå ut osminkad.

blev bestämt för en stund sen att jag ska kila hem till johana-sis efter middan. hon har ju trotts allt flyttat nu (annat hus men samma by) så jag måste ju vara den första som får se de :} är de inte de bästa vänner är till för? se allt först, höhö (a)
sitter även och mumsar i mig tiger-muffins som jag gjort nu ett tag. tog jätte bra bilder med min kamera (på muffinsen dådå) men kom på efteråt att jag ju inte har en kort-läsare här :/ så de får bli mobil-kvalite (N)



vi hörs snar! s

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jasså du :P Men den är ju så grymt fin!

Tack detsamma :D

2008-08-30 @ 17:03:18
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0